20 декември 2012

Моите Коледни Целувки за Вас!


Отдавна не съм публикувала рецепта тук, отдавна не съм правила и сладки, но пък Целувки, не съм правила от детството си... /говоря за сполучливи... ;-)/
Та ето и моята интерпретация на тези прословути домашни целувки...

Домашни целувки
Продукти:
4 белтъка
26 с.л. захар
1 ванилия
/на всеки един белтък слагаме 6 с.л. захар, за по-добър ориентир.../
Начин на приготвяне:
За да се разбият добре белтъците трябва да са на стайна температура, а съдовете в които ще ги разбиваме трябва да са сухи, бъркалките на миксера - също...
Взимаме две купи с различни размери, в едната по-голямата наливаме топла /аз налях вряла/, а по-малката, в която ще разбиваме белтъците, потапяме във водата. С две думи, разбиваме белтъците и захарта на водна баня... След като се разбият добре със шприц оформяме желаната форма в тава, покрита с хартия за печене на сладки. Печем в предварително загрята фурна на 100 - 110 градуса. В зависимост от големината на целувките, печем приблизително около 3-4 часа... Ако са по-малки - печем по-малко време, а по-големите - повече време... Аз пуснах и вентилатора, защото вкарах двете тави в печката и за да не си играя да ги размествам, прецених, че и така ще станат...
Аз оформих като елхички със шприц, пекох ги 3ч. и след това с плик, в който съм сложила от разбитите белтъци, направих нещо като украса по елхичките, след това върнах във фурната за 30 мин... Може ако ви се играе да се пробвате да оцветите в някакъв цвят  тогава ще станат по-шаренки, но това е въпрос на предпочитание...

3 коментара:

  1. Много свежа идея,страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита, весела и много вкусна Коледа!

    Всичко най-добро за теб и семейството ти, мила Люба!

    Поздрави и :-)))

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова година и на вас!
    С най-сърдечни пожелания за много здраве, много щастие и само хубави моменти!

    Гери, едни най-обикновени целувки, ама зелени... ;-)

    Дими, поздрави и целувки и за теб!
    Благодаря ви, че все още наминавате от тук, аз все по-рядко го правя...
    Люба

    ОтговорИзтриване