25 май 2012

SINCERITA с ябълки


Рецептата за този сладкиш /плодов кекс/ е много лесна и бърза, взела съм я от този: Buono, mamma!
Хиляди благодарности на Петя / Sincerita, за споделената рецепта! 
Кръстила съм си го SINCERITA в нейна чест!

SINCERITA с ябълки
Продукти:
3 яйца
220 гр. захар
360 гр. брашно
150 гр. олио
1/2 бакпулвер
6-7 ябълки / обелени и нарязани на кубчета/ може и на ренде, но аз предпочита на кубчета/
1 ч.л. сода за хляб
1/2 пакетче канела
орехи / аз не слагам никога, но в рецептата са дадени/

Начин на приготвяне:
Първо разбъркваме яйцата със захарта, след това добавяме олиото, брашното с бакпулвера, канелата и орехите /за орехите по-горе писах, че не слагам никога/. Накрая се слагат ябълките объркани преди това с 1 ч.л. сода. Става доста гъсто и доста лепкаво тесто. Изсипваме сместа в тавичка покрита с хартия за печене на сладки. Предпочитам да разделя тестото в две по-малки тавички, от тези, които са дълги и продълговати, за хляб, за козунак, не съм сигурна как точно се водят.../ Печем в предварително загрята фурна на 180-190 градуса, за около 35-45 минути, до готовност. Печем като кекс.

Много лек, сочен и вкусен сладкиш!
Предпочитам го топъл с чаша чай!

Няма коментари:

Публикуване на коментар