02 май 2012

Обещано и Изпълнено!


    Преди време, Мария от "Време за губене" показа "Торта за един Овен", която е направила сама, по случай Рождения ден на съпруга и. Естествено, аз си пожелах под снимката, едно парченце от нея... Та кой не би пожелал?
Няколко дни след това, минавайки през нашия град, тя ми донесе парченце от същата торта... Почувствах се специална, но и адски неудобно, заради отбивката, която са направили заради мен...
Реших да снимам парчето, преди да го опитам... Имах букетче теменужки, набрано същата сутрин, които исках да снимам, но още нямах идея как...Имах Торта, имах и теменужки, какво друго му трябва на човек? Може би и една виличка...

И не на последно място, искам да кажа, че тази торта беше много вкусна! Не знам дали заради любовта, с която е направена, дали заради добрината в сърцето или заради пропътуваните километри...
Заслужава си, да се пробва!


Обещано - Изпълнено!
Благодаря ти, още веднъж, Мария! 
Жест, който, няма да забравя!

ПП: Все още не съм я направила, но един ден, ще се пробвам задължително...

4 коментара:

  1. Люба, благодаря ти!
    За мен е удоволствие да те познавам, радвам се че се видяхме и на "живо",а още повече че и вкуса ти е допаднал.

    ОтговорИзтриване
  2. По-редно е аз да ти благодаря, не ти... А как да не ми допадне, та тя е вълшебна!
    И аз се радвам, че се запознахме. Дано имаме и друга възможност да се видим...

    ОтговорИзтриване
  3. Люба, радвам се , че сподели!!!!
    Как съм изпуснала"Време за губене" не знам , но ще наваксам , защото Мария е невероятна!
    Поздрави и за двете ви!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, благодаря ти!
    Аз също днес намерих твоя блог, а хем зная че имаш... Съвсем случайно, обновявах си блога и хоп на Мери Попинс...
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване