28 октомври 2009

Представям ви кулинарния сайт: Food Styling

Искам на страниците на моя блог, да ви представя Ева Тонева и нейния нов кулинарен сайт: Food Styling!
Рецептите и са изпълнени с много любов, и това личи от начинът по-който ни ги представя!

Имам честта да бъда представена като нейния Първи гост на страниците на Food Styling!

Ева, благодаря ти много за прекрасните думи и високата отценка за старанието ми!
Трогната съм!

... чува се шум от криле?
От моите...
... пак ме караш да летя!

На всички вас, мои кулинарни приятели, аз представям една от нейните рецепти, която ми е любима:
Питки: Цветя за мама

Ева, искам да ти пожелая много вдъхновение и да продължаваш да пресъздаваш уникалните си идеи чрез златните ръце, които имаш!

Радвам се, че в днешното забързано време, успяваме да направим ежедневните си задължения малко по-приятни!
Те вече не са това, което бяха!

4 коментара:

  1. Впечатлена съм: чудесни снимки и рецепти!

    ОтговорИзтриване
  2. Дими, радвам се, че ги отценяш!
    Благодаря ти!
    Поздрави и лек ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Любе, благодаря ти за представянето, милите думи, пожеланията и подкрепата! Трогната съм от жестовете, които правиш за мен и ми даваш крила!

    Димитрина, благодаря и на вас! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Няма защо да ми благодариш, Ева!
    Това е най-малкото, което мога да направя!
    И аз ти благодаря!
    Весела и успешна седмица ти желая!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване