26 август 2009

Награда "Вдъхновение"

Благодаря ти Краси, за това, че ме слагаш сред своите "Вдъхновения".
Изненадана съм, зарадвана съм и трогната съм, отново!

Дими, благодаря и на теб от все сърце за тази награда!
Истински ме зарадва и ти!

Всяка една награда ми е ценна и с удоволствие я приемам!

Тези награди приемам с голяма радост.
С още по-голямо удоволствие обаче, ще ги раздам на моите "Вдъхновения":

На първо място слагам Geriblog!
Гери, ако не беше ти, този мой блог никога нямаше да съществува. Знаеш, всичко започна на шега, но сега вече гледам по друг начин на това, което правя. Този блог ми даде нови запознанства и приятели/макар и виртуални/, даде ми хъс да експериментирам в кухнята, даде ми смелост да споделям това, което правя, и не на последно място ми даде самочуствието, че Мога!
Благодаря ти, че винаги си била насреща в трудни моменти!
Благодаря ти, че те има и че те познавам!

Следващите мои вдъхновения са:

Дими - Предполагам си спомняш тези думи: "Навсякъде около нас има толкова много красота, само трябва да отворим очите си за нея!" Тогава ми трябваше точно толкова мъничко, за кураж... Благодаря ти!

Мария - Гарфилд, беше един от първите ми последователи! Благодаря ти!

Нанита - Неочаквано приятелство! Благодаря ти!

Aquawoman - Първи коментар в моя блог от теб! Благодаря ти!

Благодаря на всички момичета, които ме дариха с награди! Зарадвахте ме много и ме накарахте да се замисля за това, колко малко му трябва на човек за да се почуства щастлив!
Благодаря и на всички, които отделят от времето си за моя блог! Знам колко е ценно то за всички нас! Знам и колко е трудно да бъдеш забелязан в това необятно виртуално пространство, наречено Интернет!
Надявам се занапред, приятелствата да стават все повече!
Поздрави!
Кемерова

6 коментара:

  1. Sky, :-)

    Благодаря ти за признанието, за симпатията и милия жест! Радват ме и са ми ценни!

    И да, навсякъде около нас има толкова много красота.. не само да я видим, но и да я пресъздадем.. през нашите очи. И през сърцата си :-)

    Сърдечен поздрав, с пожелание за здраве и вдъхновение и занапред!

    ОтговорИзтриване
  2. Дими, благодаря за пожеланията!
    Сърдечни поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова мили думи и признателност на едно място!Направо ме трогна!Това може да го направи само един мил ,верен и нежен приятел!Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. За теб винаги!
    И аз ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Мерси, мила, трогната съм! Малко късно се появявам, но то е, защото съм много заета напоследък и рядко остава време за нета.
    Сърдечна благодарност! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Aquawoman, честита награда!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване