05 април 2009

Печени зеленчуци

Продукти:
тиквичка
лук
домат
зелена чушка
Начин на приготвяне:
Нарязвам ги на тънки филийки и пека на оребрен тиган. Без никакви подправки. Домата става най-бързо и трябва веднага да се свали. Залепва на тигана и загаря. Затова аз го пека последен. След като са изпечени, ги поливам леко с оцет Балсамико и зехтин. Но и без тях е вкусно!
* След като ги поръчахме в един ресторант и ми харесаха много, започнах да ги правя редовно в къщи.
Лесно, здравословно и вкусно!

4 коментара:

  1. Интересна идея :) Не съм се сещала за печени зеленчуци . Иначе съм яла пържена краставица и много ми хареса :))

    ОтговорИзтриване
  2. Това е правено миналото лято и сега като си разглеждах архивите я намерих. Любима рецепта ми е и затова я сложих. Ще чакам отзиви.

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина стават страхотни!Аз им слагам и малко риган сух и чесън.Пекла съм и патладжан ...

    ОтговорИзтриване
  4. teilor, ще пробвам и аз с риган и чесън. Не съм се сещата, че може и така.
    Пекла съм и патлаждан, не ми допада много.

    ОтговорИзтриване